Forumumuzu Msn Nickleri için mi ziyaret ettiniz? Kısa yoldan buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. »
ABD'de yapılan bir araştırmada, günde 90 gram Antep fıstığı tüketen deneklerde toplam kolesterolün yüzde 8.4 oranında düştüğü saptandı. Kötü kolesterol LDL oranı ise yüzde 11.6 oranında azaldı. Ayrıca LDL ile iyi kolesterol HDL arasındaki oran da değişti. 4 haftalık deney sonunda fıstık diyeti yapan deneklerin kötü kolesterol/iyi kolesterol oranının daha küçük olduğu gözlendi. İki tür kolesterol arasındaki düşük oran, sağlıklı olma işareti olarak değerlendiriliyor. Araştırmaya katılan uzmanlardan Sarah Gebauer, "Günde 45-90 gram Şam fıstığı tüketilmesi kardovaskülar hastalıklara yakalanma riskini kötü kolestrol LDL oranını düşürerek azaltıyor. Gün içinde tüketilen fıstık miktarı arttıkça vücuttaki kolesterol oranı da düşüyor" dedi. Antep fıstığında daha çok koyu renk yapraklı sebzelerde bulunan "lutein" adlı antioksidan maddeden yüksek oranda bulunduğu belirtildi.
Sitemize Uye Olmadan Linkleri Goremezsiniz. Lutfen Giris Yapin veya Kayit Olun..
Cesc Fabregas <3